Brutal: Paws of Fury (1994)

Commodore Amiga / Commodore Amiga CD32 / PC / Sega Mega Drive/Genesis CDX / Super NES
Fighting / Action

Ontwikkeld door GameTek
Uitgegeven door Software Sorcery en GameTek

De Dalai Llama heeft een vechtsporttoernooi georganiseerd waar de meest uiteenlopende dieren (zoals een konijn, leeuw, tijger, beer, vos, hond, en een wolf) hun vaardigheden in een-tegen-een gevechten moeten bewijzen. Als beloning mag de winnaar het uiteindelijk opnemen tegen de Dalai Llama zelf.

avatar van PC.ENGINE.FAN
1,5
Dit noemden we thuis altijd Ninja Rabbits the Battle on steroids. Beetje inspiratie arme oneonone fighter in een tijd dat vrijwel alles een Streetfighter 2 clone moest worden.

avatar van Martijn
Haha ik vond dit best wel gaaf eigenlijk. Goed ik was 11 ofzo toen ik dit speelde