Link's Crossbow Training (2007)

Nintendo Wii
Shooter / Action

Ontwikkeld door Nintendo

Link's Crossbow Training speelt zich af in de wereld van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Jij speelt als Link en probeer je je kruisboog technieken aan te scherpen. Je moet je diverse testen zien te doorstaan om je technieken te verbeteren.

Zodra deze er is ga ik pas RE Chronicles halen ( 30-11-07 ). Want lijkt me echt de moeite om die game met de gun te spelen die bij dit spel word geleverd.

De zelda crossbow training lijkt me een leuk extratje...

Let's see

avatar van Mega Man
Ik heb Resident Evil: UC al binnen en ik gebruik zo lang even een andere Wii-gun tot de Zapper binnen komt. Link's Crossbow Training lijkt me wel grappig om je Zapper uit te proberen maar verder is het wel een beetje simpel van Ninty om letterlijk gebieden uit Twilight Princess te halen met precies dezelfde graphics. Wel makkelijk scoren zo natuurlijk.

Het valt me wel op dat het rail-shooter genre weer een beetje terugkomt dankzij de Wii. Voorheen moest je een set kopen met guns en een spel voor 120 Euro. Dat is aardig wat geld voor twee pistooltjes die je maar met een paar games kunt gebruiken. Want zoveel rail-shooters waren er niet op de PS2 en Xbox.

Naast Link's Crossbow Training krijgen we op de Wii nog: Resident Evil: The Umbrella Chronicles, Ghost Squad, House of the Dead en de Arcade Mode van Medal of Honor: Heroes 2

Leuk en verslafend, dat zijn mijn eerste woorden na een 1 uurtje spelen.

De zapper:

Werkt goed met dit spel. Kreeg wel wat kramp in mijn rechter trekker hand ( Niet sexueel opvatten he!!! )

Betreft gewoon een stukje plastick en wel ff een werkje om je snoer van de nunchuck erin op te bergen. Al met wel niet ontevreden!

De game

Zelfde graphic niveau als tp. Leuke opdrachten, je zou het niet denken, maar voor een shooter erg varierend. Kan me ook wel weer voorstellen dat het eentonig word als je wat langer hebt gespeeld ( lekker tegenstrijdig )

Verslafend dus ook, nog een keertje voor een betere score gehalte.

avatar van Nintendofreak
Ik heb ook sinds vandaag de Nintendo wii. En ik heb ook al direct de wii zapper gekocht. Dit spel werkt heel goed met de zapper. De graphics zijn zeker niet slecht. Maar dit spel wordt je wel redelijk rap beuh denk ik. Maar toch goed voor mee te beginnen. Ik denk dat ik binnenkort ofwel RE Umbrella Chronicles of House of the dead ge kopen.
Ik ben nog aant twijfelen.
Over het algemeen is deze game wel leuk.

Vond het wel plezant, maar is na een half uur uitgespeeld
Niet cool, en voor 39,99 euro , jong jong jong!!!