Zone of the Enders (2001)

PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Het verhaal draait om de Orbital Frames, een grote en dodelijke 22e-eeuwse oorlogsmachine. Jij, Leo Stenbuck, speelt de hoofdrol en je zint op wraak tegen Z.O.E. een militantengroep die je thuiskolonie heeft vernietigd.

Pascal A
Aardige game met zeer vette graphics voor die tijd alleen zeer kort.

avatar van metaledje
Ik vind dit toch wel een van de beste MECH achtige games. heb al een aantal mech games op de pc gezien en op de xbox gespeeld. geen een heeft me zo geboeid als deze. vroeger aantal keren gehuurt, nu eindelijk weten aan te schaffen voor heel goedkoop!! 4*

Dit is ook een superspel metaledje.
Ook de graphics waren oke, bijna dezelfde stijl als Final fantasy.
Vooral het rondvliegen in de orbital frame was te gek, maar soms raakte je wel gauw de weg kwijt als je van zone naar zone moest reizen
en soms was de reistijd best lang.
Een van de memorabele bosses blijft toch die inktvis achtige orbital frame en die vrouw was best wel bitchy met haar orbital frame.
Geinig en superleuk spel.