Mario & Sonic at the Olympic Games (2007)

Alternatieve titels: Mario & Sonic at Bejing Olympics | Mario & Sonic op de Olympische Spelen

Nintendo DS / Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

In deze fanatieke sportgame worden Mario en Sonic voor het eerst samen in één spel gezien! Ze werken niet samen, maar nemen het samen met andere spelfiguren tegen elkaar op tijdens de Olympische Spelen van Beijing.

Louis2703
Ik vind het persoonlijk een best leuke game (DS), alleen het triple jumpen is erg moeilijk...

avatar van mok
0,5
mok
slecht spel op nitendo ds

avatar van Jim Carrey
Ik ga deze ook spelen als ik de WII heb.

joeri592
ik raad het af, leuk voor even meer niet, je kan 10 keer leukere games kopen voor ide prijs

Ik vind dit een supper toffe game. Kan na een tijdje gaan vervelen maar is zeker leuk op de wii met meer man.

avatar van ps3me
erg leuke game, vooral kogelstoten en speerwerpen en 400M run.

avatar van Jim Carrey
JohnWilliams schreef:
Zou het trouwens wel onrealistisch vinden als mario zou winnen.... hoe kan die mollige loodgieter nou winnen bij hardlopen, sprinten en al die andere lenige dingen? Want Sonic is nou eenmaal de snelste van allemaal. Maar Mario misschien in Denksporten

Blijkbaar is Mario erg snel. Want als je het beginfilmpje ziet op de Wii heeft Sonic (en andersom ook) veel moeite hem bij te houden.
Sonic valt eigenlijk tegen, met hardlopen kun je op je dode gemak makkelijk van hem winnen, hij eindigt verdraait vaak zelfs op de laatste plaats.

Beeld: 3,5*
Geluid: 3,5*
Gameplay: 4*
Langetermijn: 3,5*

Eindbeoordeling: 3,63* (afgerond 3,5*)

Ik vond hem een beetje te makelijk en te simpel. Toch heb ik er nog aardig wal lol aan beleefd . Ook het feit dat Mario en Sonic bij elkaar in één spel zitten maakt mij super blij 3*.

avatar van yoshi
ik heb mario en sonic op de olympische winterspelen en dat is super maar dit vind ik minder

avatar van yoshi
stop eens met dat gelul iedereen dat spel kan best tof zijn je moet het wel eerst spelen voor je z'on commentaar gaat geven of kun je dat spel niet betalen ofzo

Over wie heb je het nou?

avatar van Princess Piranha
Geen idee Ik zat ook al te kijken.

avatar van yoshi
leuk spel alleen is winterspelen leuker

ik vind het een mooi spel want je kan veel bewegen

avatar van rickazio
0,5
ligt een goede laag stof op...

avatar van bankhanger
het rennen, kleiduifschieten en boogschieten vond ik leuk de rest wat minder

avatar van wolly
de eerste paar dagen dat ik het speelde had ik altijd spierpijn in mijn armen van het rennen

avatar van wolly
hoogspringen en poolstokhoogspringen zijn te makkelijk

avatar van JORDY94
ondanks dat de graphics niet de beste van de beste zijn vind ik dit een leuke multiplayer game met meer dan genoeg personages om uit te kiezen. -
ook vind ik het leuk dat je de mogelijk hebt om je mii te kiezen.

1,0
Toch zonde dat zowel Mario en Sonic in een game zitten en deze toch niet zo top is als ik gehoopt had, natuurlijk is dit een spel gericht op een jongeren doelgroep maar zelf dan vind ik hem niet vermakelijk. Helaas! speelde hem echter op de DS weet niet of de editie op de Wii wel de moeite waard is.