Kid Klown in Crazy Chase (1994)

Alternatieve titel: Crazy Chase

Super NES / Game Boy Advance

Ontwikkeld door Software Creations
Uitgegeven door Kemco, Nintendo en Kotobuki

Blackjack heeft de prinses van Klown Planet gekidnapt. Jij speelt de clown die de prinses moet zien te redden. In ieder level plant Blackjack een bom en het is aan jou om te voorkomen dat hij ontploft. Dit doe je door in ieder level in hoog tempo obstakels te ontwijken en ook nog de vier speelkaarten te verzamelen. Als je faalt wordt je zonder pardon terug gezet naar het begin.

De eerste paar keer dat je het speelt is het nog best wel komisch. Maar aangezien iedere misstap die je zet resulteert in een paar seconden wachten kan het op den duur tot irritatie leiden.

Ik ben tot het spooklevel gekomen, wat volgens mij ook het laatste level van de game is.

Gameplay

avatar van Princess Piranha
Wat een irritant spelletje! Vooral mijn oudste zus vond dit erg leuk en was ook erg ver gekomen.

Maar naast de irritatie was het toch wel leuk om te doen. Wel jammer inderdaad dat je lang moest wachten.