Unrest (2014)

PC / Macintosh
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Pyrodactyl
Uitgegeven door Pyrodactyl

Legendes spreken over helden en schurken die de wereld voorgoed zullen veranderen. Maar het leven van de gewone mensen kent minstens zoveel drama. Betreed de straten van een grote stad in het oude India en beleef de avonturen van de gewone mannen en vrouwen, die er strijden voor hun dagelijkse bestaan.

avatar van threeohthree
Tja,

Op het oog altijd wel leuk dit soort spul, maar in realiteit kan ik het geduld om te lezen na een uurtje spelen gewoon niet meer opbrengen. Met haar extreem korte speelduur was The Yawgh daar een uitzondering op, maar de town en mensen in deze demo zijn voor mij vooralsnog niet interessant genoeg om mij over de streep te trekken.

Misschien dat er deze zomer nog een gaatje vrijkomt in het midst van de verveling, maar als dat niet het geval is, dan kan ik er denk ik ook prima zonder.

Voor men die van storytelling in deze setting houden en er ook het geduld voor heeft zal het overigens vast een prima game zijn.

Schrijf daar eens je bevindingen over? Heb het namelijk op mijn Steam lijstje staan en ben wel een beetje benieuwd ernaar.

avatar van threeohthree
Hehe, op zich wel bijzonder dat ik hier wat heb getypt terwijl bij de in mijn optiek beste game in het genre nog niks heb vermeld. Het is inmiddels alweer even geleden dus zal zo nog even een ronde spelen, en dan mijn bevindingen delen.