Borderlands 2: Tiny Tina's Assault on Dragon Keep (2013)

Macintosh / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
RPG / Shooter

Ontwikkeld door Gearbox
Uitgegeven door 2K

In deze uitbreiding voor Borderlands 2 speel je in een spel genaamd Bunkers & Badasses. In deze parodie op Dungeons & Dragons is Tiny Tina de spelmeester. De wereld past zich aan, aan het verhaal dat zij verteld. Je missie is duidelijk: bevrijd de konigin en versla de Handsome Sorcerer.

Dit lijkt me echt de beste DLC die Borderlands ooit heeft gehad. Ik kan niet wachten om hem door te spelen.

avatar van Aazhyd
Hij is leuk.

Ik heb nu de meeste missies gedaan (1 of 2 nagelaten) en ik kan alleen maar concluderen dat dit één van de leukste DLC's is die ik ooit heb gespeeld. De hele interactie met Mordecai, Brick, Lilith en Tina is hilarisch. Ik lag bij bijna elke missie dubbel van het lachen, door de opmerkingen van bovengenoemde characters en natuurlijk ook van de characters in de DLC zelf (vooral Mr. Torgue). Ik vond het op Ultimate Vault Hunter Mode soms wel een beetje te moeilijk, door al die fire archers en mages enzo, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Het eind filmpje met Tina vond ik heel mooi en ik kan niet wachten tot Gearbox met een nieuwe DLC of misschien zelfs met een nieuwe Borderlands aan komt zetten. 4*

avatar van Q jones
Leuke dlc die gratis bij playstation plus zat. Samen met mijn zoontje coöp gespeeld, en dat geeft toch altijd net wat meer lol en beleving.