Perfect Dark (2000)

Game Boy Color

Ontwikkeld door Rare

Joanna Dark staat op het punt een volwaardig agente te worden. Alvorens ze deze titel krijgt dient ze nog wel één test te volbrengen - een missie in de jungle van Zuid-Amerika. Joanna moet infiltreren in een geheime fabriek waar cyborgs worden ontwikkeld. Deze versie is een prequel op de gelijknamige game voor de Nintendo 64. Het verhaal haakt aan op het moment dat Joanna wordt geïntroduceerd aan het Carrington instituut. Het spel wordt gespeeld vanuit vogelperspectief. Hierbij neem je het op tegen vijanden met tal van wapens, variërend van simpele handgeweren tot raketwerpers. Wapens kunnen toegekend worden aan de A en de B knop, welke je linker- en rechterhand representeren.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.