Borderlands 2: Mr. Torgue’s Campaign of Carnage (2012)

Macintosh / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
RPG / Shooter

Ontwikkeld door Gearbox
Uitgegeven door 2K

Door de ontdekking van een nieuwe vault roept Mr. Torgue iedereen op om naar de BADASS CRATER OF BADASSITUDE te komen. Hier zul je je moeten inschrijven voor een toernooi, zodat je kans maakt op de inhoud van de nieuwe vault.

Deze is voor mij een beetje onder de radar gevlogen want hij is al sinds dinsdag uit . Komt waarschijnlijk door al die grote releases.

avatar van Brains
Ik heb er ook nog niet naar gekeken. Met de DLC van Skyrim die binnenkort uitkomt ben ik weer druk weer druk bezig met Skyrim. We kunnen binnenkort wel even samen de DLC doorspelen Kevin?

Ik vind het goed . Ik vind het sowieso leuker om met z'n tweeën Borderlands te doen.

avatar van Starmaster501
Klinkt een beetje als Mad Moxxi's Underdome Riot..

avatar van Brains
Klopt. Maar dan met een storyline, nieuwe bosses en vijanden, nieuwe vault etc. Dus niet enkel 6 uur durende arena's met crap rewards. Het schijnt wel echt iets beter te zijn dan Moxxi... ik zal het binnenkort zien.

Wanneer wil je beginnen Brian? Of zien we wel wanneer we allebei een keer online zijn .

avatar van Brains
Zien we nog wel even. Heb erg veel te doen de komende tijd dus ik kan niet zo een twee drie zeggen wanneer ik tijd heb. In ieder geval na het weekend.

avatar van Aazhyd
Duidelijk beter dan de eerste DLC. Een aantal herspeelbare quests en een speelbare Raid boss.

Dan toch eindelijk een keer doorgespeeld en 'Campaign of Carnage' was zeer vermakelijk. Ik heb af en toe echt in een deuk gelegen met die opmerkingen van Mr. Torgue. De missies waren ook best leuk en afwisselend. Veel hoger dan een 3,5* kom ik echter niet want ik miste toch dat beetje extra dat de Tiny Tina dlc wel had.