MENU

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
single player / online

Ontwikkeld door Human Head
Uitgegeven door Bethesda

Het verhaal in het spel loopt parralel aan dat van het eerste deel. Dit maal volg je het verhaal echter uit het perspectief van iemand anders: Killian. Wanneer Killian weer wakker wordt, ziet hij dat hij is aangekomen op Exodus, een andere planeet die op het moment rond de aarde cirkelt. Hiet moet hij te werk gaan als een volleerd huurmoordenaar om zich te verzetten tegen het alienras. Je krijgt hierbij de beschikking over diverse gadgets zoals de hoverboots, waarmee je aan de hand van allerlei atletische bewegingen de aliens te slim af kunt zijn.

avatar van AvMerode

geplaatst op 2 oktober 2011, 22:28 uur, permalink
game-play

Je bent een bounty hunter in een open wereld, anders dan deel 1 maar wel erg interessant.
Bethesda heeft nu steeds goede titels in handen.

Johnny Cash, mooie muziek.

avatar van bvonk

geplaatst op 2 oktober 2011, 23:07 uur, permalink
Ziet er goed uit, compleet anders dan deel 1 maar wel leuke gameplay en mooie wereld. Hoop alleen dat het niet alleen achter ventjes aan rennen is. Gelukkig bespraken ze ook andere opties.

avatar van bro

geplaatst op 3 oktober 2011, 22:30 uur, permalink
Vetjes. Had ik eerlijk gezegd totaal niet zien aankomen, die verandering van setting. Op zich niet erg, ze proberen iets nieuws zonder groots te doen. Dus deze kan wel leuk worden.

Pastichio Rocker
geplaatst op 3 oktober 2011, 23:21 uur, permalink
Ik ben benieuwd wat ze hiervan gaan bakken. Prey was best een goed spel, maar wat ik hiervan heb gezien lijkt het totaal niet op het verhaal van het eerste deel. Het deed me wel wat denken aan Blade Runner en dat is altijd goed.

avatar van threeohthree

geplaatst op 4 oktober 2011, 0:21 uur, permalink
Als je dat maar weet!

Maar ik ben zelf ook erg fan van het eerste deel, en zolang ze gewoon lekker hun ding doen, kom maar op. Bovendien, Bethesda!
(oke, na hun meeste recente game Hunted niet meteen iets om godslyrischgeil te worden, maar ik heb vertrouwen).

avatar van AvMerode

geplaatst op 24 maart 2012, 5:36 uur, permalink
Er gaat nu een gerucht dat Prey 2 is stopgezet: eurogamer en er zijn meer sites met hetzelfde bericht.

geplaatst op 3 april 2012, 20:30 uur, permalink
lees het nu pas, hoop echt dat het niet klopt.

avatar van bro

geplaatst op 4 april 2012, 0:27 uur, permalink
Ik hoop het ook. Keek hier wel naar uit

avatar van solidKevin

geplaatst op 27 augustus 2013, 13:28 uur, permalink
Ik heb me uitstekend vermaakt met het eerste deel, dus laat deel 2 maar komen

Pastichio Rocker
geplaatst op 27 augustus 2013, 13:33 uur, permalink
Het schijnt dat Arkane (van Dishonored) ermee bezig is en het een soort van System Shock 2 moet worden.