menu

Games / Spelletjes / Knock-Out Hoezen

zoeken in:
avatar van DES-Niels
, en ook nog de juiste keus gemaakt!

En, wat gaan we nu doen

284
En, wat gaan we nu doen


Knock out beste logo onwikkelaar, uitgever, console ?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
We hebben een winnaar: Fable 2!

(afbeelding)

Vorige winnaars:
(1 t/m. 518) Fahrenheit
(519 t/m 1036) Evil Twin
(1037 t/m 1561) World in Conflict

We kunnen wat mij betreft weer verder met Knock-Out Hoezen #5. Wellicht is het wel verstandig dat ik daar een nieuw topic voor open (i.v.m. overbelasting door grote topics), zoals dit op MoMe en MuMe ook gebeurt.

avatar van DarthSolidKevin
Terechte winnaar.
Goed idee winkelwagentje. Er zijn nu al 547 pagina's . Deze sluiten en een nieuwe openen klinkt nog niet zo gek. Wel voor je hem sluit er een link neerzetten voor de nieuwe. Kan ik die toevoegen aan mijn updates.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
We gaan hier verder: Games > Spelletjes > Knock-Out Hoezen #2

Topic zal spoedig worden gesloten. Gelieve hier geen berichten meer te plaatsen.

avatar van wiiplayer
Die Evil Twin heeft een mooie Poster zeg!

avatar van JohnWilliams
Mooie winnaar!
Hoe gaan we het doen met de volgende knock-out hoezen? Wie gaat zich daarover ontfermen?

avatar van Princess Piranha
"Topic zal spoedig worden gesloten. Gelieve hier geen berichten meer te plaatsen."

...Maar nu doe ik het zelf ook...

avatar van jaspertje3
Nah, bij deze dan

Veel plezier met Knock-Out Hoezen #2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:37 uur

geplaatst: vandaag om 16:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.