Games / Spelletjes / Knock-Out Bloederigste Game
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2011, 01:37 uur
0
geplaatst: 16 juli 2011, 02:06 uur
1, kiilzone3
2, Homefront
3, Dead Space 2
4, Need for Speed: Hot Pursuit
5, Heavy Rain
6, Bulletstorm
7, Crysis 2
8, L.A. Noire
9, F.E.A.R. 3
10,InFamous 2
dat is mijn top 10
2, Homefront
3, Dead Space 2
4, Need for Speed: Hot Pursuit
5, Heavy Rain
6, Bulletstorm
7, Crysis 2
8, L.A. Noire
9, F.E.A.R. 3
10,InFamous 2
dat is mijn top 10
0
geplaatst: 1 augustus 2011, 01:50 uur
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:24 uur
Barcel, kan je niet verder gaan dit is grappig. Anders moet iemand anders even verder gaan.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2011, 01:17 uur
Heb de titels die al zijn genoemd even in een lijst gezet (excl Need for speed ):
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God Of War II
17. Killzone
18. GTA San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance
39. WET
40. Dead Space
41. Barbarian 2
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune Double Helix
46. Dragon Age orgins
47. Clive Barker''s Jericho
48. Vampire the Masquerade: Bloodlines
49. Doom 3
50. The Punisher (2005)
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God Of War II
17. Killzone
18. GTA San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance
39. WET
40. Dead Space
41. Barbarian 2
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune Double Helix
46. Dragon Age orgins
47. Clive Barker''s Jericho
48. Vampire the Masquerade: Bloodlines
49. Doom 3
50. The Punisher (2005)
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 11:20 uur
Jezus Christus, nu zie ik pas dat ik deze topic helemaal vergeten ben... Sorry mensen, ik ga het goedmaken! Bedankt voor je hulp Squall, maar ik neem het weer over
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
Ik heb er van elke game een screenshot bij gedaan om te kijken hoe bloederig het kan zijn, helaas is niet elke foto mooi maar ik heb mijn best gedaan... Zoals je het al ziet hebben een paar games nog geen foto want ik heb het niet echt kunnen vinden.
Verder mag iemand nog 4 games aan het lijst toevoegen zodat we het spel daarna kunnen beginnen!
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
Ik heb er van elke game een screenshot bij gedaan om te kijken hoe bloederig het kan zijn, helaas is niet elke foto mooi maar ik heb mijn best gedaan... Zoals je het al ziet hebben een paar games nog geen foto want ik heb het niet echt kunnen vinden.
Verder mag iemand nog 4 games aan het lijst toevoegen zodat we het spel daarna kunnen beginnen!
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 12:05 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 12:37 uur
Bedankt, JustMike. Nu is de lijst compleet.
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
Maar niet alle screens zijn er. Iemand?
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw
32. Evil Dead: Regenaration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
Maar niet alle screens zijn er. Iemand?
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 13:31 uur
3. Silent Hill
4. Resident Evil
7. Postal
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures?
17. Killzone
21. The Dishwasher: Dead Samurai
24 a. American McGee's Alice
24 b. Alice: Madness Returns
25. Prey
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
4. Resident Evil
7. Postal
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures?
17. Killzone
21. The Dishwasher: Dead Samurai
24 a. American McGee's Alice
24 b. Alice: Madness Returns
25. Prey
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 20:10 uur
Top van je, JustMike! Het lijstje met alle screens erin:
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice: Madness Returns
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
De regels:
1. Graag iedereen meehelpen met battles plaatsen enzovoort.
2. Geen gezeik buiten het onderwerp.
3. Speel met respect mee en maak het gezellig!
De spelregels:
1. Bij de eerste ronde tot 5 stemmen.
2. Bij de tweede ronde tot 5 stemmen en 2 stemmen verschil.
3. Achtste finales 6 stemmen en 2 verschil.
4. Kwartfinales 8 stemmen en 2 verschil.
5. Halve finales 9 stemmen en 2 verschil.
6. Finale 10 stemmen en 3 verschil.
Akkoord of heeft iemand anders iets te zeggen? Alle tips zijn welkom. Daarna maak ik de battles bekend en begin ik gelijk ook aan de eerste battle!
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice: Madness Returns
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill: Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
De regels:
1. Graag iedereen meehelpen met battles plaatsen enzovoort.
2. Geen gezeik buiten het onderwerp.
3. Speel met respect mee en maak het gezellig!
De spelregels:
1. Bij de eerste ronde tot 5 stemmen.
2. Bij de tweede ronde tot 5 stemmen en 2 stemmen verschil.
3. Achtste finales 6 stemmen en 2 verschil.
4. Kwartfinales 8 stemmen en 2 verschil.
5. Halve finales 9 stemmen en 2 verschil.
6. Finale 10 stemmen en 3 verschil.
Akkoord of heeft iemand anders iets te zeggen? Alle tips zijn welkom. Daarna maak ik de battles bekend en begin ik gelijk ook aan de eerste battle!
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 21:11 uur
Dat plaatje van Silent Hill Homecoming is van Silent Hill 3 Misschien verbeteren?
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 21:19 uur
Natuurlijk moet dat verbeterd worden! Bedankt LimeLou.
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice: Madness Returns
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
Verder niks? Om half 11 begin ik met de eerste battle.
1. God of War
2. Gears of War
3. Silent Hill
4. Resident Evil
5. Manhunt
6. F.E.A.R.
7. Postal
8. Condemned
9. Postal 2
10. Madworld
11. Carmageddon
12. Blood
13. Mortal Kombat
14. Creatures (C64)
15. Fallout 3
16. God of War 2
17. Killzone
18. Grand Theft Auto: San Andreas
19. Grand Theft Auto IV
20. Gears of War 2
21. The Dishwasher: Dead Samurai
22. Condemned 2
23. Ninja Gaiden
24. Alice: Madness Returns
25. Prey
26. Silent Hill: Origins
27. Silent Hill Homecoming
28. Afro Samurai
29. BioShock
30. The Suffering: Ties That Bind
31. Saw: The Game
32. Evil Dead: Regeneration
33. Splatterhouse
34. God of War III
35. BioShock 2
36. Killzone 2
37. Resident Evil Zero
38. Resistance: Fall of Man
39. WET
40. Dead Space 2
41. Barbarian II
42. Kasumi Ninja
43. Dead Rising
44. Soldier of Fortune
45. Soldier of Fortune II: Double ...
46. Dragon Age: Origins
47. Clive Barker's Jericho
48. Vampire the Masquerade: Blo...
49. Doom 3
50. The Punisher
51. Killzone 3
52, Homefront
53. Dead Space 2
54. Heavy Rain
55. Bulletstorm
56. Crysis 2
57. L.A. Noire
58. F.E.A.R. 3
59. InFamous 2
60. Manhunt 2
61. F.E.A.R. Perseus Mandate
62. Rage
63. Dark Salvation
64. Dante's Inferno
Verder niks? Om half 11 begin ik met de eerste battle.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 14:09 uur
Sorry, was gisteravond in slaap gevallen. De battles van de eerste ronde zijn bekend:
1. BioShock - Soldier of Fortune II: Double ...
2. Ninja Gaiden - Dark Salvation
3. Creatures (C64) - Afro Samurai
4. Dead Rising - Kasumi Ninja
5. Heavy Rain - Barbarian II
6. Postal - Madworld
7. Resident Evil Zero - Crysis 2
8. L.A. Noire - Grand Theft Auto: San Andreas
9. Vampire the Masquerade: Blo... - Gears of War 2
10. Condemned - Killzone 3
11. Mortal Kombat - God of War
12. Dragon Age: Origins - The Punisher
13. Prey - F.E.A.R. 3
14. Manhunt - Gears of War
15. The Suffering: Ties That Bind - F.E.A.R. Perseus Mandate
16. Dead Space - InFamous 2
17. Killzone 2 - Bulletstorm
18. The Dishwasher: Dead Samurai - Rage
19. Homefront - Silent Hill: Origins
20. Dante's Inferno - Killzone
21. Silent Hill - Doom 3
22. Alice: Madness Returns - Dead Space 2
23. F.E.A.R. - WET
24. Soldier of Fortune - Resident Evil
25. Condemned 2 - BioShock 2
26. Postal 2 - Resistance: Fall of Man
27. Saw: The Game - Silent Hill Homecoming
28. Blood - Grand Theft Auto IV
29. Clive Barker's Jericho - Splatterhouse
30. Carmageddon - God of War III
31. Manhunt 2 - Evil Dead: Regeneration
32. Fallout 3 - ?
Ik snap er niks van... Welke hebben we gemist?
1. BioShock - Soldier of Fortune II: Double ...
2. Ninja Gaiden - Dark Salvation
3. Creatures (C64) - Afro Samurai
4. Dead Rising - Kasumi Ninja
5. Heavy Rain - Barbarian II
6. Postal - Madworld
7. Resident Evil Zero - Crysis 2
8. L.A. Noire - Grand Theft Auto: San Andreas
9. Vampire the Masquerade: Blo... - Gears of War 2
10. Condemned - Killzone 3
11. Mortal Kombat - God of War
12. Dragon Age: Origins - The Punisher
13. Prey - F.E.A.R. 3
14. Manhunt - Gears of War
15. The Suffering: Ties That Bind - F.E.A.R. Perseus Mandate
16. Dead Space - InFamous 2
17. Killzone 2 - Bulletstorm
18. The Dishwasher: Dead Samurai - Rage
19. Homefront - Silent Hill: Origins
20. Dante's Inferno - Killzone
21. Silent Hill - Doom 3
22. Alice: Madness Returns - Dead Space 2
23. F.E.A.R. - WET
24. Soldier of Fortune - Resident Evil
25. Condemned 2 - BioShock 2
26. Postal 2 - Resistance: Fall of Man
27. Saw: The Game - Silent Hill Homecoming
28. Blood - Grand Theft Auto IV
29. Clive Barker's Jericho - Splatterhouse
30. Carmageddon - God of War III
31. Manhunt 2 - Evil Dead: Regeneration
32. Fallout 3 - ?
Ik snap er niks van... Welke hebben we gemist?
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:01 uur
ook geen idee, Barcel.
misschien even opnieuw maken en afstrepen.
ik maak ook even, kijken of ik uitkom.
oh, en ik zie dat je die nieuwste alice hebt gekozen, die is wel lekker bloederig
misschien even opnieuw maken en afstrepen.
ik maak ook even, kijken of ik uitkom.
oh, en ik zie dat je die nieuwste alice hebt gekozen, die is wel lekker bloederig
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:10 uur
1. God of War - Splatterhouse
2. Gears of War - God of War III
3. Silent Hill - Bioshock 2
4. Resident Evil - Killzone 2
5. Manhunt - Resident Evil Zero
6. F.E.A.R. - WET
7. Postal - Resistance: Fall of A Man
8. Condemned - Dead Space 2
9. Postal 2 - Barbarian II
10. Madworld - Kasumi Ninja
11. Carmageddon - Dead Rising
12. Blood - Soldier of Fortune
13. Mortal Kombat - Dragon Age: Origins
14. Creatures (C64) - Solider of Fortune II: Double...
15. Fallout 3 - Clive Barker's Jericho
16. God of War 2 - Vampire The Masquerade: Blo...
17. Killzone - Doom III
18. Grand Theft Auto: San Andreas - The Punisher
19. Grand Theft Auto IV - Killzone 3
20. Gears of War 2 - Homefront
21. The Dishwasher: Dead Samurai - Dead Space 2
22. Condemned 2 - Heavy Rain
23. Ninja Gaiden - Bulletstorm
24. Alice: Madness Returns - Crysis 2
25. Prey - L.A. Noire
26. Silent Hill: Origins - F.E.A.R. 3
27. Silent Hill Homecoming - Infamous 2
28. Afro Samurai - Manhunt 2
29. BioShock - F.E.A.R. Perseus Mandate
30. The Suffering: Ties That Bind - Rage
31. Saw: The Game - Dark Salvation
32. Evil Dead: Regeneration - Dante's Inferno
Zelf Maar even de links erbij zetten, en ik kom wel uit
2. Gears of War - God of War III
3. Silent Hill - Bioshock 2
4. Resident Evil - Killzone 2
5. Manhunt - Resident Evil Zero
6. F.E.A.R. - WET
7. Postal - Resistance: Fall of A Man
8. Condemned - Dead Space 2
9. Postal 2 - Barbarian II
10. Madworld - Kasumi Ninja
11. Carmageddon - Dead Rising
12. Blood - Soldier of Fortune
13. Mortal Kombat - Dragon Age: Origins
14. Creatures (C64) - Solider of Fortune II: Double...
15. Fallout 3 - Clive Barker's Jericho
16. God of War 2 - Vampire The Masquerade: Blo...
17. Killzone - Doom III
18. Grand Theft Auto: San Andreas - The Punisher
19. Grand Theft Auto IV - Killzone 3
20. Gears of War 2 - Homefront
21. The Dishwasher: Dead Samurai - Dead Space 2
22. Condemned 2 - Heavy Rain
23. Ninja Gaiden - Bulletstorm
24. Alice: Madness Returns - Crysis 2
25. Prey - L.A. Noire
26. Silent Hill: Origins - F.E.A.R. 3
27. Silent Hill Homecoming - Infamous 2
28. Afro Samurai - Manhunt 2
29. BioShock - F.E.A.R. Perseus Mandate
30. The Suffering: Ties That Bind - Rage
31. Saw: The Game - Dark Salvation
32. Evil Dead: Regeneration - Dante's Inferno
Zelf Maar even de links erbij zetten, en ik kom wel uit
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 17:42 uur
LimeLou schreef:
Need for Speed en Heavy Rain bloederig? Uh....
Need for Speed en Heavy Rain bloederig? Uh....
Door die zaag zit in Ethan toch wel een klein lekje.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 20:31 uur
Need for speed wordt nooit bloederig, misschien met die nieuwe
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 09:55 uur
Dat is heel veel werk dus ik heb het nog een keer gedaan en het is gelukt:
1. God of War - Gears of War
2. Silent Hill - Resident Evil
3. Manhunt - F.E.A.R.
4. Postal - Condemned
5. Postal 2 - Madworld
6. Carmageddon - Blood
7. Mortal Kombat - Creatures (C64)
8. Fallout 3 - God of War 2
9. Killzone - Grand Theft Auto: San Andreas
10. Grand Theft Auto IV - Gears of War 2
11. The Dishwasher: Dead Samurai - Condemned 2
12. Ninja Gaiden - Alice: Madness Returns
13. Prey - Silent Hill: Origins
14. Silent Hill: Homecoming - Afro Samurai
15. BioShock - The Suffering: Ties That Bind
16. Saw: The Game - Evil Dead: Regeneration
17. Splatterhouse - God of War III
18. BioShock 2 - Killzone 2
19. Resident Evil Zero - Resistance: Fall of Man
20. WET - Dead Space 2
21. Barbarian II - Kasumi Ninja
22. Dead Rising - Soldier of Fortune
23. Soldier of Fortune II: Double ... - Dragon Age: Origins
24. Clive Barker's Jericho - Vampire the Masquerade: Blo...
25. Doom 3 - The Punisher
26. Killzone 3 - Homefront
27. Dead Space - Heavy Rain
28. Crysis 2 - L.A. Noire
29. F.E.A.R. 3 - InFamous 2
30. Manhunt 2 - F.E.A.R. Perseus Mandate
31. Rage - Dark Salvation
32. Dante's Inferno - Bulletstorm
Maar de battles zijn wel anders dan de vorige keer. We gaan beginnen!
1. God of War - Gears of War
2. Silent Hill - Resident Evil
3. Manhunt - F.E.A.R.
4. Postal - Condemned
5. Postal 2 - Madworld
6. Carmageddon - Blood
7. Mortal Kombat - Creatures (C64)
8. Fallout 3 - God of War 2
9. Killzone - Grand Theft Auto: San Andreas
10. Grand Theft Auto IV - Gears of War 2
11. The Dishwasher: Dead Samurai - Condemned 2
12. Ninja Gaiden - Alice: Madness Returns
13. Prey - Silent Hill: Origins
14. Silent Hill: Homecoming - Afro Samurai
15. BioShock - The Suffering: Ties That Bind
16. Saw: The Game - Evil Dead: Regeneration
17. Splatterhouse - God of War III
18. BioShock 2 - Killzone 2
19. Resident Evil Zero - Resistance: Fall of Man
20. WET - Dead Space 2
21. Barbarian II - Kasumi Ninja
22. Dead Rising - Soldier of Fortune
23. Soldier of Fortune II: Double ... - Dragon Age: Origins
24. Clive Barker's Jericho - Vampire the Masquerade: Blo...
25. Doom 3 - The Punisher
26. Killzone 3 - Homefront
27. Dead Space - Heavy Rain
28. Crysis 2 - L.A. Noire
29. F.E.A.R. 3 - InFamous 2
30. Manhunt 2 - F.E.A.R. Perseus Mandate
31. Rage - Dark Salvation
32. Dante's Inferno - Bulletstorm
Maar de battles zijn wel anders dan de vorige keer. We gaan beginnen!
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 09:57 uur
Gears of War is een betere game maar bloediger dan God of War is het niet.
1-0
PS: Tot 5 stemmen, geen verschil.
1-0
PS: Tot 5 stemmen, geen verschil.
* denotes required fields.